عید امامت و ولایت بر همه ی حیدریا مبارک




این بیت شعر رو با تمام احساسم تایپ کردم. تو هم با تمام احساست بخون.


تمام لذت عمرم در این است


                     که مولایم امیرالمومنین است



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآنان که خود را به خواب زده اند در حالی که میدانند صراط مستقیم کیست ، بدانند که بالاخره،  روزی بیدار خواهند شد... فقط خدا کند آن روز دیر نباشد



اگر دست علی دست خدا نیست


           چرا دست دگر مشکل گشا نیست

علیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



آقای من .. نه بهتر بگویم .. بابای من!

امشب آمده ایم دوباره با تو بیعت کنیم.... خدا کند بیعت ما از جنس بیعت کسانی نباشد ،که آیه ی صریح قرآن راشنیدند و  ...

بابای من! دعای پدرانه ی خودر راه بدرقه راه من کن که این روزها و اینجا میان این قوم ، بسیار به دعایت محتاجم.

 دعایم کن...


نظرات 5 + ارسال نظر
ثاقب پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ق.ظ http://paboos.blogsky.com

سلام. الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و الائمة المعصومین علیهم السلام.
عید شما مبارک. الحمدلله مثل همیشه قلمتون کبوتر دلها رو تو آسمون محبت و مودت برگزیده های خدا پر میده.
و چقدر زیبا نوشتین: بابای من...
انشالله روزی که همه سرها پایینه و همه چشما گریون، تو همسایگی بابامون، عند ملیک مقتدر جامون بدن. یاعلی.

ان شاءالله
یا علی

اطهر 3 جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام
از روزی که حاج آقا میرزا محمدی اومدن حوزه ،بدجوری دلم گرفته .میدونی چرا ؟آخه فرمودن باید غدیر رو شناخت و واسش کار کرد ،اگر نه بازم مادرمون باید با پهلوی شکسته شبا بیاد در تک تک خونه هامونو بزنه و بگه به همین زودی غدیرو فراموش کردی؟! این دو سه روز خیلی دلم گرفته ،حتی بیشتر از شهادت حضرت بابا...
غدیر گذشت...
یا زهرا

آره گذشت.....
یا مولا

14سپهر شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام
جریان این قالب خوفناک شما چیه؟؟؟

خوفناک چیه؟؟!عزاداریم ناسلامتی ها...
حالا بذار صفر تموم شه، وبلاگ ما هم پیرهنش عوض میشه...

آیینه شبنم شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://ayineyeshabnam.blogsky.com

ما مشق غم عشق تو را خوش ننوشتیم
اما تو بکش خط به خطای همه ی ما

تک بیت زیبایی بود... اللهم عجل لولیک الفرج
ممنون که سر زذین.
یا علی.

نگاه منتظر چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.sobhan54.blogfa.com

گل نرگس اگر بلبل حدیث وصل می خواند
تمام عمر را شاعر به امید تو می خواند
مرا ای مهربان آقا غلام آستانت کن
شبیه ضامن آهو!شدم آهو ضمانت کن

سلام بسیار بسیار عالی ممنون از وبلاگ پر محتواتون لطفا پست جدید خبرم کنید التماس دعا یا حق[بدرود]راستی هر کاری میکنم کد قالب وبلاگ روی قسمت نظرات کپی نمیشه .

سلام علیکم
متشکرم.ان شاءالله .
کد قالب هم حتما قسمت ما نیست . از تلاشتون ممنونم
یا مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد