بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

پیش نمایش طرح یادواره شهدا ...

برای دیدن سایز اصلی روی عکس کلیک کنید.

psd + ویژه یادواره شهدا + برای دریافت رمز تماس بگیرید :09305155583

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ما رأی می دهیم ...

بسم الله الناصر ...



ساده نوشت : توی این روزهای داغ انتخابات ، هرچی داریم به روز انتخابات نزدیک میشیم ، امتحانهای الهی از ما برای انتخاب یک شخص اصلح سخت تر میشه . خیلی دوست داشتم که توی این روزها مطالبی رو که مد نظرم هست را روی وبلاگ بزارم ، و واسه همین از چند وقت پیش مطالبی را که نوشته بودم رو دسته بندی کردم که بذارم روی وبلاگ ، ولی امتحانات پایان ترم ،دست و بالمون رو بسته ... انشالله دعا کنید که همه بچه های رزمنده فضای مجازی توی همه امتحاناتشون موفق باشن و مادامی که دارن توی سنگر تحصیل مبارزه میکنن ، توی عرصه های دیگه هم خوش بدرخشن ... انشالله 2 هفته دیگه از امتحانات تحصیلی فارغ میشیم و با خیال راحت تر به کند و کاو مسائل خواهیم پرداخت ... ان شاء الله که آراء ما رنگ و بوی عبادت به خودش بگیره و با انتخاب شخص اصلح ، در جهت ثبات و تقویت حکومت جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم و نشون بدیم که ما هنوز قدردان خون شهدا و امام شهدا هستیم . و حماسه سیاسی رو به کوری چشم دشمنان رقم خواهیم زد و به دشمن می گیم :  مُوتُوا بِغَیظِکُمْ (با همین خشمی که دارید بمیرید)
پیوست طرح : یکی از راهبردی ترین گفته ها ،برای پیروز شدن در یکی دیگر از امتحانات الهی ، یعنی انتخابات خرداد امسال، بررسی سخنان حکیمانه امام خامنه ای هست .ایشون با دید باز تری مسائل رو رصد میکنن و با بیان کردن شاخصه های یک کاندید اصلح ، مردم رو به سمت اون افق باز و روشن و هدف بلند مدت  که پیش رو داریم هدایت می کنند. انشالله که عامل به اندرزهای مدبّرانه ره بر عزیزمون باشیم .
(ادامه مطلب و نکات مهم پیرامون کاندیدای اصلح از دیدگاه امام خامنه ای)

ادامه مطلب ...

مروج تفکرات ضاله وهابیت و عامل اصلی کشتار و تخریب آثار مسلمین

بسم الله القاصم الجبارین
پس وای بر آنها که نوشته‌ای با دست خود می‌نویسند، سپس می‌گویند: «این، از طرف خداست.» تا آن را به بهای کمی بفروشند. پس وای بر آنها از آنچه با دست خود نوشتند؛ و وای بر آنان از آنچه از این راه به دست می‌آورند!«البقرة/79»


طرح نوشت :
فتنه ابن تیمیه خاموش شده بود، و اندیشه‏ هاى او و شاگردش ابن القیم می ‏رفت که در لابلاى کتابها دفن شود، که ناگهان چهار قرن بعد یعنی در قرن دوازدهم هجری، این افکار مجدداً جان تازه‏ اى به خود گرفت و توسط محمد بن عبد الوهاب احیاء گردید . و همین امر مسبب ایجاد انحراف شدیدی در دین مبین اسلام گردید.و امروز هم اگر شاهد کشتار مظلومانه مسلمانان ،بالخصوص شیعیان هستیم ،و اینکه اگر امروز ، گروهی مبانی توحیدی دین اسلام و اعتقادات شیعه را شرک می پندارند و به سرکوب آن پرداخته اند و دست به جنایات فجیعی از قبیل تخریب آثار و مزار بزرگان شیعه زده اند ، منشأ این جنایات ، به اصل تفکر ضالّه و مروج آن، یعنی محمد بن عبدالوهاب ،بر می گردد. که امروز فتاوای علمای وهابی ، ابزاری برای گسترش استعمار آمریکا و اسرائیل در کشور های مسلمان گردیده است .که شواهد و قرائن ، حاکی از ارتباط مستقیم لابی صهیونیسم و آمریکا و سایر کشور های جنایت کار، با سران وهابی مسلک نیز می باشد ...(ادامه مطلب و اسرار پشت پرده و جنایات وهابیت خبیث)

ادامه مطلب ...

شیعیان مظلوم بحرین در خاک و خون ...

به نام پناه همه بی پناهان ...



للحق طرح نوشت :
فرمول خون در بحرین ... این روزها شیطان صفتان ، تمامی غضب و بغض خود را برای نابود کردن شیعه ، جمع کرده اند ... برای نسل کشی شیعه ... همان شیعه ، همان پرنده ای که با بال های سرخ حسینی و سبز مهدوی و با سپر ولایت و عشق به شهادت و با داشتن بصیرت ، دل به باور های خود دارد و به امید رسیدن به جنّت فردوس tاز ملامت هیچ ملامتگری باکی ندارد ... امروز نسل کشی شیعه و مظلومیت آن ،در تمامی دنیا ، رنگ و بوی دیگری دارد ... ایادی کفر و ظلم برای کتمان جنایات خود ، دست به هر دسیسه ای می زنند ... اما بدانند : إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ ... و اینکه : وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ ... بدانند ، می رسد روزی که نعره : یا لَیتَنِی کُنْتُ تُرَابًا ، از گلوهای کثیفشان ، به گوش همه کائنات خواهد رسید ... راستی این روزها بحرین ، و همه زنان و مردان و کودکانش در غربت عجیبی به سر می برند ... این روز ها برای خفه کردن فریاد مظلومیت شیعیان بحرین ، برگزاری مسابقات اتوموبیل رانی فرمول 1 را سیاستی قرار داده اند ، تا پوشالی به خیال خود بر روی جنایات حیوانیشان قرار دهند ... اما بدانند ، فریاد مظلوم ، خاموش نمی شود ... و بدانند ، شیعیان،  صاحب دارند ... می رسد زمانی که صاحبشان ، انتقام همه خونهای به ناحق ریخته شده را خواهد گرفت ...

درد نامه : درد ما یکی و دو تا که نیست ... کار به جایی میرسد که اخبار بحرین را با سانسور به گوش همه می رسانند ... کجا هستند ، نائمان و افراد خواب ؟؟؟ که ببینند ، چه بر سر شیعیان بحرین می آید ... به ادامه مطلب بروید و خود ، بخش اندکی از مظلومیت دختران و زنان شیعه بحرین را ببینید ، که شاید شما هم متذکر شوید ...

ادامه مطلب ...