زائر خیالی

دلم گرفته آقا

                  از این شکسته بالی


          تا کی بشم براتون

                              یه زائر خیالی


برای بار سوم دلم شده هوایی


تو لیست زائرتون، دارین یه جای خالی؟


                           نگاه بی فروغم منتظرنگاتون


         فقط یه گوشه چشمی آقا به این حوالی



                                


                               


دو بار قصد کردیم بریم کربلا ، نمیدونم چه مصلحتی بود که نشد..

دوباره هوایی شدیم، دعا کنید بشه...


کربلا آرزوی قلب زارمه....


نظرات 4 + ارسال نظر
آیینه شبنم شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ http://ayineyeshabnam.blogsky.com

سلام
ان شاءالله که این دفعه قسمتتون بشه
.

آقا جون
در دیاری که تویی بودنم آنجا کافی است
آرزوی دگرم غایت بی‌انصافی است

سلام
ان شاءالله همه ی اونایی که دوست دارن برن کربلا به آرزوشون برسن.
ممنونم که سر زدین

ثاقب چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://paboos.blogsky.com

سلام. انشالله که روزی همه مون بشه زیارت ارباب...
یاعلی.

ان شاءالله... ممنون که سر زدین
یا علی.

تبسم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام آجی.
و نمی دونم چه حکمتیه که من این بار از قافله جا میمونم.
تصور اینکه بیام با بچه ها خداحافظی کنم برام سخته خیلی خیلی سخته.
دعا کن بشه بیام .دلم بد جوری هوایی شده.بخدا اینایی که یکبار رفتن خیلی بیشتر هوایی شدن.
یاعلی

سلام آجی.
شما که رفتین کربلای ایران ...ان شاءالله زیلرتتون قبول باشه
انشاءالله برا این که با هم یه اربعین باکاروان پیاده بریم کربلا "صلوات بلند بفرست"

جامانده پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام بزرگوار...
زیارت قبول بانو...

بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلاء...

:(

سلام.
ممنونم.دعا کنید دوباره قسمت بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد