دل شکسته

دلم گرفته است .

                دلم شکسته است .

وجودم سرشار از دلتنگی ست . از استشمام هوای مسموم این شهر نفسم میگیرد .

خدایا ...خدایا...دلم هوای تازه میخواهد . 


هوای حسین 

       هوای حرم 

                   هوای شب جمعه زدبه سرم



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





آقا!!!!


 دلمون پکید تو این شهر .شما اگه دلتون برا ما تنگ نمیشه ما از دوری تون شب و روز نداریم.


 تو رو خدا یه فکری به حال این دل تنگ ما بکنید. 


بابا امام رئوفی گفتن ، امام رضایی گفتن،  یه دعوت نامه ای ، چیزی ... به خدا جای دوری نمیره

 

 آقا زود بفرستین  ها ..منتظرم...


من و یک دل هوایی 

حاصل یه آشنایی

ممنونم ازت خدایا 

که شدم امام رضایی






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد